Organisatie

Een belangrijke doelstelling van vitale kerngebieden is de samenwerking te bevorderen en de saamhorigheid tussen stakeholders te vergroten. Creëren van draagvlak onder alle stakeholders en samenwerking is de basis voor een gezamenlijke visie op het profiel van een kerngebied. Hieronder vind je stappenplannen en informatie van Retailinsiders die je kunnen helpen om stakeholders te mobiliseren, samenwerking te stimuleren en organisatie te professionaliseren:

Een lijst van berichten

  • Van Gelder Ridderkerk winnaar Rotterdamse Ondernemersprijs

    Tijdens een spectaculaire award-show in de monumentale Citrusveiling zijn gisteravond de winnaars van de 37e Rotterdamse Ondernemersprijs, De Nieuwe Helden-prijs en De Mr. K.P. van der Mandele Penning bekend gemaakt.…

    Thema’s:
    • Innovatie
  • ondertekening manifest slinge

    Een feestelijk moment vanmiddag bij Projectbureau Slinge! Wethouder Roos Vermeij ondertekende samen met het projectbureau en BIZ eigenaren (vastgoedeigenaren, ondernemers en bewoners) het manifest ‘Aanpak Winkelgebied Slinge’. Samen winkelgebied versterken Het…

  • West-Kruiskade: Een beleving waar de straat het decor is

    Sinds 2015 is de West-Kruiskade een BIZ (bedrijveninvesteringszone). Ondernemers én pandeigenaren investeren hier, ieder vanuit hun eigen BIZ-stichting, gezamenlijk in hun omgeving om zo het winkelgebied aantrekkelijk te maken en te houden. Maar…