De lente is begonnen en dat betekent dat de terrassen weer volop worden opgezocht. Bewoners en bezoekers kunnen genieten van de gezellige sfeer op de terrassen in onze stad. Rotterdam…
Met de komst van de digitale Rotterdam City Card ontdekken bezoekers de stad op een voordelige en duurzame manier. De kaart geeft bezoekers minimaal 25% korting op diverse bezienswaardigheden én…
Ook in 2025 zijn zes dagen aangewezen als collectieve festiviteiten in Rotterdam. Dit betekent dat horecagelegenheden op deze speciale dagen 15 dB(A) meer geluid mogen produceren. Op sommige dagen mogen…
De tijdelijke terrasverruiming, die tijdens de coronaperiode werd ingevoerd, komt per 1 november 2024 ten einde. Dit betekent dat ondernemers vanaf die datum hun terrassen weer moeten terugbrengen naar de…
Rotterdam streeft ernaar een stad te zijn waar iedereen kan genieten van al haar prachtige voorzieningen, ongeacht eventuele beperkingen. Als ondernemer wil je dat natuurlijk ook. Dat iedereen de weg…
Ben jij horecaondernemer in Rotterdam? En wil je meer weten over de kansen en uitdagingen in het nachtleven van de stad? Kom dan naar de Kennis- en Netwerksessie Horeca op…
Rotterdam mag trots zijn! Wij zijn namelijk de eerste Nederlandse stad met een Creative Footprint. De Creative Footprint is een maatstaf om te kijken naar de culturele kracht en impact…
Er zit veel potentie in de Rotterdamse nacht. De stad is groot en er zijn genoeg ruimtes en plekken om ons te ontwikkelen. Daarom hebben we SITE Urban Development de…
Sugo, bekend om zijn heerlijke pizza’s, bewijst dat duurzaamheid en winstgevendheid hand in hand kunnen gaan. In dit interview deelt Hugo Kruijssen, eigenaar van Sugo, zijn ervaringen en inzichten over…