Modeontwerper en duurzaam ondernemer Joline Jolink vertelt in de Economische Verkenning Rotterdam op 8 maart over haar beweegredenen voor en ervaringen met een duurzaam merkt. Volg het live!
Wat hebben het bombardement, TikTok en Christoffel Plantijn met elkaar gemeen? Ze zijn alle drie onderdeel van de geschiedenis van één van Rotterdams bekendste winkels: Donner.
“We moesten nodig met de tijd mee” Wijnkoperij Platenburg is een traditioneel familiebedrijf dat al vier generaties lang overgaat van vader op zoon. In 2019 bestond de zaak maar liefst…
“Online bereiken we veel meer vrouwen met ons verhaal.” Floor van de Pavert kon nergens goede, mooie en betaalbare bh’s vinden in haar maat. De service en het advies lieten…
“Wij verkopen kleding met een verhaal” Duurzame kleding is voor Vera Lenting van Natur-el echt duurzaam. Ze gaat best ver, vindt ze zelf. Haar producten zijn van 100% biologische materialen,…
Het ging helemaal tegen haar principes in, een webshop. Het paste niet bij wat conceptstore Keet wil zijn. Uit coronanood geboren zag deze eind 2020 toch het levenslicht. En nu…
“De wereld mooier maken met Brood van gisteren” Toen Teunis van der Grijn in 1950 zijn familiebedrijf annex bakkerij begon, werden de bestellingen al op een duurzame manier rondgebracht. Met…