Organisatie

Een belangrijke doelstelling van vitale kerngebieden is de samenwerking te bevorderen en de saamhorigheid tussen stakeholders te vergroten. Creëren van draagvlak onder alle stakeholders en samenwerking is de basis voor een gezamenlijke visie op het profiel van een kerngebied. Hieronder vind je stappenplannen en informatie van Retailinsiders die je kunnen helpen om stakeholders te mobiliseren, samenwerking te stimuleren en organisatie te professionaliseren:

Een lijst van berichten

  • In het hart van Rotterdam is een unieke kans beschikbaar voor startende ondernemers. De Startersstore, een instapklare winkelruimte op een absolute A-locatie, biedt ondernemers de mogelijkheid om hun bedrijf te…

    Thema’s:
    • Vitale Kerngebieden
  • Rob Kroonen en Martine van der Linden op de Wolphaertsbocht

    De Wolphaertsbocht. Een ondergeschoven kindje op Zuid, zegt hij. Maar wel eentje waar Rob Kroonen opgroeide. Als salesmanager ging hij de hele wereld over en kwam regelmatig terug op het…

    Thema’s:
    • Vitale Kerngebieden
  • 1941. Overschie, een zelfstandige gemeente, wordt ineens een wijk in Rotterdam. Van oudsher kent het meerdere winkelgebieden. Maar door demografische veranderingen en de opkomst van online winkelen is dat flink…

    Thema’s:
    • Vitale Kerngebieden